دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهیدان «احمدی» و «معصومی»

قاضی‌زاده هاشمی به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با خانواده‌های معظم شهید بسیجی مدافع امنیت «احمدی» و شهید حادثه شاهچراغ «معصومی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۶۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ - 15January 2023

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «پوریا احمدی» و شهید «سیدفریدالدین معصومی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهیدان «پوریا احمدی» و «سید فریدالدین معصومی» ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد.

شهید «پوریا احمدی» یکی از بسیجیان تهرانی بود که برای مقابله با اغتشاشگران و ایجاد آرامش در منطقه پیروزی حضور پیدا کرد که مورد حملات وحشیانه اوباش قرار گرفت و بر اثر اصابت ۹ ضربه چاقو به شدت مجروح شد، اما درمان‌های پزشکی مؤثر واقع نشد و بعد از حدود دو هفته عصر روز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در بیمارستان به شهادت رسید.

«سید فریدالدین معصومی» متولد ۱۳۶۳ در قم، نخبه ایرانی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر در روز ۴ آبان ۱۴۰۱ در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ به شهادت رسید. وی یکی از شهدای حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار