استاندار مرکزی عنوان کرد؛

نقش تعیین‌کننده انتخابات در شکست جریان دوقطبی مدنظر دشمن

مخلص الائمه گفت: انتخابات مهمترین نقش را در شکست و انهدام نقشه دشمن برای ایجاد دوقطبی در کشور ایفا می‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 29January 2023

نقش تعیین‌کننده انتخابات در شکست جریان دوقطبی مدنظر دشمنبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی امروز (یکشنبه) در نشست فرمانداران با روسای هیات های نظارت بر انتخابات استان و شهرستان ها با اشاره به اینکه باید اقدامی در شأن استان مرکزی، وزارت کشور و شورای نگهبان برای انتخابات پیش رو انجام دهیم، اظهار داشت: در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم. امروز با مجاهدت شهدا و ایثارگران، به میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی نزدیک می شویم و اکنون در مجموع، شرایط انقلاب اسلامی در کشور و جهان، شرایطی مقتدرتر از دهه ابتدایی انقلاب است.

وی گفت: امروز به اذعان دوست و دشمن در زمینه های فرهنگی، علمی، رفاه مردم، اجتماعی، توسعه عدالت، تضمین آزادی و دفاعی و امنیتی و سیاسی وضعیت خوبی داریم هر چند که با نقطه ایده آل فاصله داریم، اما علیرغم همه دست اندازی ها و دشمنی های فراوان و هجوم سخت و نرم، با معماری که توسط امام راحل برای انقلاب اسلامی صورت گرفته، این ساختار قدرتمند می شود و شالکه خود را تقویت می کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بین بایدها و واقعیت ها و وضعیت مطلوب و موجود فاصله ای وجود دارد که وجدان های آرمان‌خواه را آزار می دهد، هر چند که این فاصله قابل پیمودن است، گفت: استکبار جهانی با اختلال آفرینی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی، به دنبال ایجاد دو قطبی میان مردم و نظام است و به اشکال مختلف این هدف را دنبال می کند، در این شرایط، انتخابات مهمترین نقش را در شکست و انهدام نقشه دشمن برای ایجاد دوقطبی در کشور ایفا می کند.

وی تاکید کرد: همه علاقمندان نظام و آرمان های انقلاب اسلامی باید همواره نگاه تحول گرایانه انقلابی را مدنظر داشته باشند و باید هر مانعی که باعث توقف و ایجاد اختلال در مسیر پیشرفت انقلاب می شود را از میان برداشت.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه مردم در مسئله انتخابات، جریان ساز و مشارکت کننده هستند و بستر انتخابات باید توسط شورای نگهبان، وزارت کشور و عوامل اجرایی فراهم شود، گفت: امروز گام های آغازین انتخابات پیش رو را بر می برداریم و در مسیری تلاش می کنیم که کانون مواجهه و مقابله جمهوری اسلامی با جریان استکباری است و باید بالاترین سطح تبلور جریانات مرتبط با انتخابات به نفع مردم را داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: صیانت از آرای مردم در واقع تکلیف ملی و شرعی، قانون و انقلابی است و شکی نیست که عوامل اجرایی خود را ملزم به اجرای قانون و این تکالیف می دانند. دشمن از امروز در حال شبکه سازی و آموزش جریانات خاص خود است تا انتخابات ۱۴۰۲ را هدف قرار دهد، اما با هم افزایی می توانیم این نقشه ها را خنثی کرده و افتخاری دیگر برای انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

استاندار مرکزی گفت: از امروز باید برای سازماندهی امکانات اقدام شود تا در سال آتی چالش خاصی نداشته باشیم، به غیر از انتخابات، فعالیت گسترده این چنینی در کشور وجود ندارد و از امروز باید امکانات سازماندهی شده و آموزش های لازم به عوامل اجرایی داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار