نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

علما پرچمدار عرصه تبیین و روشنگری هستند

آیت‌الله «پیشنمازی» از علما به عنوان پرچمدار عرصه تبیین یاد کرد و گفت: در جنگ رسانه، بیان علما روشنگری خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ - 30January 2023

علما پرچمدار عرصه تبیین و روشنگری هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «سید صادق پیشنمازی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست هم اندیشی روایان پیشرفت و جهادگران عرصه تبلیغ که در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر فریضه جهاد تبیین اظهار داشت: باید قدر اسلام و علما را دانست.

وی با اظهار اینکه مراتب دین اسلامی تبیین و تعریف شده و بسیاری از روایات تشریح شده است، افزود: جنگ شناختی زیادی علیه اسلامی و دین مبین به راه افتاده است و باید شناخت درستی از وقایع و تحلیل‌ها داشته باشیم.

آیت الله پیشنمازی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با دروغ پردازی افکار‌ها را تغییر دهد و در حوادث اخیر سرکوب و براندازی نظام مقدس اسلامی را در دستور کار قرار داده بود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به فکر‌ها نظر‌ها دارد، از علما به عنوان پرچمدار عرصه تبیین یاد کرد و گفت: تبیین نیازمند صبر است که باید پیشه کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جهاد تبیین به سعه صدر، حوصله، اقناع سازی و بیان مصادیق نیاز دارد، زیرا خطر بسیار جدی است و باید در این عرصه به روشنگری پرداخت و در جنگ رسانه، بیان علما روشنگری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار