44 سال افتخار/ استاندار گیلان:

آزادی بیان و استقلال ایران برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) است

«عباسی» آزادی بیان و استقلال ایران اسلامی را برگرفته از آرمان‌های امام راحل دانست و گفت: امام خمینی (ره) به ما درس زندگی، شرف و آبرو داد و توانستیم در دنیا به عنوان یک کشور انقلابی تاثیرگذار باشیم.
کد خبر: ۵۷۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 01February 2023

آزادی بیان و استقلال ایران برگرفته از آرمان‌های امام(ره) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه قلم‌چی رشت با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، تبعیض در جامعه کاملاً ملموس بود.

استاندار گیلان، انقلاب اسلامی را برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی، در ماه‌های اخیر ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبراکرم (ص)، ولایت‌فقیه و خانواده را مورد تهاجم قرار داد، زیرا متوجه نقاط قوت ما شده بود.

عباسی برخی اتفاقات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اوایل انقلاب با توجه به جمعیت آن زمان، پزشک عمومی به اندازه کافی در اختیار نداشتیم و پزشکان از سایر کشور‌ها به ایران می‌آمدند، اما امروز در همه رشته‌ها پزشکان متخصص آقا و خانم هستند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، روستا‌ها امکانات آب، برق و تلفن نداشتند ابراز داشت: یکی دیگر از مشکلات، نداشتن استقلال بود و مستشاران آمریکایی و صهیونیستی برای جامعه تصمیم می‌گرفتند.

استاندار گیلان با اشاره به ایستادگی این ملت مقابل دشمنان در جنگ تحمیلی تصریح کرد: در این مسیر شهید دادیم، اما اجازه نفوذ دشمن به کشور را ندادیم و همچنان دست رد به سینه دشمنان خواهیم زد.

وی آزادی بیان و استقلال ایران اسلامی را برگرفته از آرمان‌های امام راحل دانست و ابراز داشت: امام (ره) به ما درس زندگی، شرف و آبرو داد تا توانستیم در دنیا به عنوان یک کشور انقلابی تاثیرگذار باشیم.

«محمد فائزی» مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از چهل و چهار سال همچنان با همان مبانی و اصول برای نسل حال و بعدی زنده است و پیام خود را به این نسل منتقل می‌کند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) به میهن تصریح کرد: امام (ره) آمد و با خود اعتماد به نفس، خودباوری، عزت و برکت آورد و جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور سربلند، افتخارات خود در جامعه جهانی را مدیون انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها