۴۴ سال افتخار/با حضور استاندار همدان انجام شد؛

افتتاح خانه کبدی سردار شهید «حسین همدانی» در کبودراهنگ

استاندار همدان در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در جریان سفر به شهرستان کبودراهنگ، خانه کبدی سردار شهید حاج «حسین همدانی» این شهرستان را افتتاح و به بهره‌برداری رساند.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 07February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، خانه کبدی سردار شهید حاج «حسین همدانی» کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، توسط «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان افتتاح شد.

افتتاح خانه کبدی سردار شهید «حسین همدانی» کبودراهنگ

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه پایبندی مردم شهرستان کبودراهنگ به ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی زبانزد است، اظهار داشت: از تلاش‌های مجموعه مدیریتی شهرستان کبودراهنگ در راستای رفع مشکلات و مسائل شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

افتتاح خانه کبدی سردار شهید «حسین همدانی» کبودراهنگ

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات مردم به کار گرفته است، افزود: از همه ظرفیت‌های استان برای رفع مسائل معیشتی، تولید، مسکن و اشتغال استفاده می‌کنیم.

افتتاح خانه کبدی سردار شهید «حسین همدانی» کبودراهنگ

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه ۸۷۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای شهرستان کبودراهنگ در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تمام توان و تلاش خود را برای رفع نقاط حادثه خیز، تامین مسکن، اصلاح زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان کبودراهنگ به کار خواهیم گرفت.

افتتاح خانه کبدی سردار شهید «حسین همدانی» کبودراهنگ

وی متذکر شد: در راستای رفع مسائل شهرستان کبودراهنگ دو موضوع اراضی اوقافی و مشکل برخی از ساکنین شهر کبودراهنگ با راه و شهرسازی، در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و اکنون نیز در دست پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار