معاون رئیس جمهور:

حضور مردم در راهپیمایی امروز تجلی عشق به ولایت است

منصوری گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز تجلی عشق به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و حریم ولایت است.
کد خبر: ۵۷۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 11February 2023

حضور مردم در راهپیمایی امروز تجلی عشق به ولایت استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری امروز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک اظهار داشت: در اتفاقات اخیر که دشمنان سعی در فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی داشتند، حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی عظیم بیش از همیشه اهمیت پیدا کرده است و امروز مردم پاسخی محکم و کوبنده به دشمنان دادند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی و این وحدت و یکپارچگی و عظمت مردم قطعاً چشم دشمن و فتنه او را کور خواهد کرد و امیدی که دشمن به برخی اتفاقات در طی چند ماه گذشته داشت تبدیل به یاس و ناامیدی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه این حضور حماسی مردم برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهدا تعیین کننده است، گفت: به لطف خدا به برکت حضور مردم، موانع پیش رو با سرعت برطرف می‌شود و در واقع این انسجام منجر به تعالی کشور خواهد شد.

منصوری خاطر نشان کرد: حضور گسترده و ویژه مردم در راهپیمایی حماسی و باشکوه امروز وظایف مسئولین را سنگین‌تر می‌کند و حتماً در مجموعه دولت با تمام توان و کار شبانه روزی تلاش می‌شود تا با رفع مشکلات محبت مردم به انقلاب اسلامی پاسخ داده شود و در این مسیر عزم و اراده راسخ داریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار