نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مردم قاطعانه در مقابل مداخلات دشمن ایستادگی می‌کنند/ تورم با رشد اقتصادی مهار می‌شود

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: هر زمان دشمن در امور داخلی کشورمان مداخله کرده و سعی در فتنه‌انگیزی داشته است؛ مردم قاطعانه از کشور دفاع کرده‌اند، یکی از مصادیق دفاع مردم از انقلاب و نظام حضور پرشکوه و پرشور در مراسم‌های ملی و مذهبی است.
کد خبر: ۵۷۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴ - 13February 2023

مردم قاطعانه در مقابل مداخلات دشمن ایستادگی می‌کنند/ می‌توانیم تورم را مهار و به رشد اقتصادی برسیمحجت‌الاسلام والمسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمایت تمام قد مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در طول ۴۴ سال گذشته مردم ثابت کرده‌اند که در همه مقاطع و همه شرایط پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: هر زمان دشمن در امور داخلی کشورمان مداخله کرده و سعی در فتنه‌انگیزی داشته است مردم قاطعانه از کشور دفاع کرده‌اند، یکی از مصادیق دفاع مردم از انقلاب و نظام، حضور پرشکوه و پرشور در مراسم‌های ملی و مذهبی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امسال هم مردم به لطف خدا پرشور و باشکوه مراسم‌های دهه فجر به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند، ضمن اینکه نباید از تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم غافل شد، ایشان با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان و متهمان، بسیاری از کسانی که جزء مخالفین بودند را به موافقین نظام تبدیل کردند.

وی درخصوص لزوم تلاش مسئولان برای رهایی مردم از مشکلات اقتصادی گفت: قطعاً همه مسئولان باید سلسله اقدامات جهادی را در دستور کار خود قرار دهند تا بار سنگین تورم و گرانی از روی دوش مردم برداشته شود.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: باز کردن گره تورم راهکار دارد، چراکه ما سابقاً هم تجریه تورم افسارگسیخته را داشته‌ایم، در ابتدای دولت سازندگی وقتی کشور دچار تورم شدیدی شد، دولت با یکسری فرمان‌های چندماده‌ای توانست درصد بسیار بالایی از تورم موجود را کاهش دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هم اگر دولت از چنین روش‌هایی استفاده کند و از نظر متخصصان برای مهار تورم بهره بگیرد، قطعاً این پیچ تاریخی را به سلامت رد خواهیم کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها