رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی:

نماز جمعه و اعتکاف پادزهر فضای مجازی است

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است، البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.
کد خبر: ۵۷۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 15February 2023

نماز جمعه و اعتکاف پادزهر فضای مجازی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خانواده پهلوی ثروت انبوهی را با خود بردند، اظهار داشت: در ۹ اسفند امام خمینی (ره) فرمان ایجاد بنیاد مستضعفان و جمع‌آوری اموال را صادر کردند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: فضای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کند و این فضا بسیار خطرناک است البته پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: می‌بینیم که در اربعین و عاشورا با بلند شدن یک پرچم امام جوانان دور یکدیگر جمع می‌شوند و هرچه دشمن رشته می‌کند پنبه می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه باید مراتب علمی در کشور بالا رود گفت: اگر می‌خواهیم جوانان خود را بیمه کنیم باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و برای پیروزی بر دشمن باید مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم در حال حاضر تکنولوژی و علم در خدمت دشمنان است.

وی با بیان اینکه کمک به مردم برکات بسیاری دارد گفت: ساخت راه آهن، سد سازی از جمله این برکات است و امیدواریم بنیاد مستضعفان کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار