در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات مطرح شد؛

استاندار سیستان و بلوچستان: اتحاد و برادری موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان می‌شود

«کرمی» گفت: همه مردم استان با اتحاد و برادری کمک کنند تا در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.
کد خبر: ۵۷۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 23February 2023

اتحاد و برادری موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات این استان اظهار داشت: همه مردم استان با اتحاد و برادری کمک کنند تا در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.

وی گفت: خبرنگار در تببین ظرفیت‌های استان و حرکت به سمت پیشرفت نقش اثرگذاری دارند، قلم آنان به اجرای پروژه‌ها کمک می‌کند.

این مسئول اظهار داشت: کسانی که در حوزه مطبوعات کار و تلاش می‌کنند نقش اساسی در فرهنگ‌سازی جامعه دارند، اگر این نقش را به خوبی ایفا کنند تأثیر خود را خواهد گذاشت.

کرمی ادامه داد: مهارت محوری و پژوهش محوری یکی از راهبرد‌های مهم برای نسل آینده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: کمک به رسانه‌ها سرمایه‌گذاری است، کار شما با ذهن‌ها ارتباط دارد، ساختن ذهن‌ها مهم است.

وی بیان داشت: تولید محتوایی که خبرنگاران انجام می‌دهند خصوصاً در فضای مجازی بسیار مهم است و در برخی نکات باید دقت داشته باشیم مدیران ما حواسشان باشد که فضای مجازی آنان را مدیریت نکند.

اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات سیستان وبلوچستان با معرفی ۲۴ برگزیده در بخش‌های گزارش «گزارش خبری، تحلیلی – توصیفی»، گزارش ویدئویی، یادداشت و سر ‏مقاله، خبر، مصاحبه تفصیلی، عکس «مستند یا خبری»، تیتر، پوستر و اینفوگرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز و کاریکاتور ‏و موشن گرافیک به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار