مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

جانبازان از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی هستند

سرهنگ کریمی گفت: جانبازان از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ - 25February 2023
جانبازان از مولفه های قدرت نظام اسلامی محسوب می شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و تجلیل از جانبازان در مرکز آموزشی پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، اظهار داشت: سالروز میلاد مسعود و با برکت حضرت ابوالفضل (ع) که روز جانباز نامگذاری شده فرصتی ارزنده برای تکریم از حماسه آفرینانی است که برای اعتلای اسلام ناب محمدی و دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدت کردند و جانبازان از مولفه های قدرت نظام اسلامی محسوب می شوند.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: جانبازان عزیز به عنوان شهدای زنده در سخت ترین آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به برکت روحیه ایثار و شهادت جانبازان ، این عزیزان در همه عرصه ها نقش آفرین هستند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.
 
وی ادامه داد: جانبازان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند و این دانشگاه به گونه ای آنها را تربیت کرده که در هر عرصه ای ورود کرده اند با ابتکار، اراده و توان، کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات رسانده اند.
 
سرهنگ کریمی بیان کرد: امروز رسالت سنگین جانبازان بر دوش جوانان غیرتمند ایران اسلامی است و جوانان باید با استفاده از تجربیات و رهنمودهای این عزیزان و بهره گیری از دانشگاه دفاع مقدس عزت و سربلندی کشور و خودکفایی ایران عزیز در همه عرصه ها رقم بزنند.
 
وی با بیان اینکه توکل بر خدا، تکیه بر ولایت و غیرت دینی و انقلابی جانبازان موجب شد این عزیزان در تاریخ ماندگار شوند،گفت: جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند و امروز همه در قبال رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان مسئول هستیم.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: تکریم و تجلیل از مجاهدت های جانبازان یک ضرورت مهم است که باید توسط همه دستگاه ها در طول سال اتفاق بیفتد و امیدواریم به برکت وجود این انسان های مخلص و بی ادعا خداوند نظام اسلامی را از شر توطئه های دشمنان نجات دهد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار