مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان:

«جهاد تبیین» در گام دوم انقلاب ارجح و اهم مسائل است

«ناظمی‌جلال» گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین ارجح و اهم مسائل است که جز با داشتن رویکرد تربیتی و توجه ویژه به ساحت‌های شش گانه سند تحول مبتنی بر تربیت اسلامی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ - 28February 2023

«جهاد تبیین» در گام دوم انقلاب ارجح و اهم مسائل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم ناظمی‌جلال» مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان امروز در همایش «طلایه‌داران عرصه امور تربیتی» آموزش‌و‌پرورش کردستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان و تبریک هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: امروز سالروز تأسیس نهادی است که قدمتی به تاریخ انقلاب دارد؛ نهادی که همواره منشا برکت بوده و در طول این مدت بزرگ مردانی را تحویل جامعه داده است.

وی با اشاره به اینکه تربیت و نهاد امور تربیتی اساس نظام تعلیم و تربیت و مورد تأکید بزرگان دین و انقلاب بوده است، افزود: این امر در اسناد فرادستی آموزش و پرورش به ویژه درسند تحول بنیادین بسیار مورد تأکید قرار گرفته و در تمامی ساحت‌های شش گانه سند، تربیت جزء لاینفک و تفکیک‌ناپذیر آن است.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اشاره به مسئله جهاد تبیین و نقش آن در تربیت بیان کرد: جهاد تبیین با اتخاذ رویکرد تربیتی و توجه ویژه به سند تحول بنیادین محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تربیت محدود به زمان و مکان خاصی نیست، افزود: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین ارجح و اهم مسائل است که جز با داشتن رویکرد تربیتی و توجه ویژه به ساحت‌های شش گانه سند تحول مبتنی بر تربیت اسلامی محقق نخواهد شد.

ناظمی‌جلال در پایان یادآور شد: شما امروز وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و آن هم این است که مقوله تربیت را تنها به زمان خاص و مکان خاص محدود نکنید بلکه همواره و در هر زمان و مکانی که فرصت دست داد به این امر بپردازید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار