در پیامی؛

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت مادر شهید تحویلیان را تسلیت گفت

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت مادر شهید «مهدی تحویلیان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 02March 2023

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت مادر شهید تحویلیان را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید سرافراز مهدی تحویلیان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

والدین معظم شهیدان که در آغوش خود چنین فرزندان غیوری را پرورش داده اند، الگو‌های زیبایی از پدران و مادران این سرزمین الهی هستند که تا ابد ایران و ایرانی به آنان افتخار خواهد کرد.

مرحومه حاجیه خانم خشوعی مادر شهید سرافراز ارتش اسلام مهدی تحویلیان یکی از شیر زنان این مرز و بوم بود که با فراق خود داغی بر دل‌های ما نهاد. او که همچون کوهی استوار سال‌ها با وجود غم دوری از پاره تن خود مایه مباهات شد، پس از طی آن دوران، عاقبت به فرزند شهیدش پیوست.

این سازمان فقدان این اسوه صبر و استقامت را به همه ملت به ویژه مادران حماسه آفرین ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نماید.

لازم به ذکر است شهید مهدی تحویلیان فرزند غلامرضا، متولد سال ۱۳۴۲در اصفهان بود. او با شنیدن ندای رهبر خویش برای دفاع از این سرزمین با پوشیدن لباس مقدس ارتشی، مدت‌ها در جبهه‌های نبرد حماسه‌ها آفرید تا سرانجام در تک دشمن در سال ۶۷ و در سن ۲۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکرش به میهن بازنگشت. پیکر پاک این شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان بیش از ۱۳ سال آرمیده بود تا اینکه با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار