پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان کردستان به مناسبت ۲۲ اسفند؛

شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند

«شهسواری» در پیامی فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 13March 2023

مدیرکل بنیاد شهید کردستان ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در پیامی فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به‌ فرمان امام خمینی (ره) را به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استان کردستان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون

عزت، سرفرازی و شکوهمندی انقلاب اسلامی مرهون ازجان‌گذشتگی و جان‌فشانی شهداست که در راه دفاع از میهن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.

شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند و بهترین هستی خود را با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تقدیم آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش امروز ما کردند.

ما امروز باید ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال، آنچه را که باعث شد تا آنها برایش خون پاکشان را تقدیم کنند تا این نظام و انقلاب شکل بگیرد باشیم و وظیفه‌ داریم تا در این مسیر گام برداریم، این مسیر تا زمانی که انقلاب به مقصد اصلی خود که ظهور امام زمان(عج) است برسد، ادامه خواهد داشت.

۲۲ اسفندماه سالروز صدور فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است و نام‌گذاری این روز به‌عنوان روز بزرگداشت شهدا برای مردم ایران فرصتی است مغتنم که سال جدید را با یک بیعت مجدد با شهدا‌ی ایران اسلامی آغاز کنند تا در شروع هر سال بیش از گذشته حافظان شایسته ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا باشند و با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از آنان گام‌های بسزایی را بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای والامقام به‌ویژه شهدای خطه کردستان و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر تمام مردم شریف به ویژه خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران و همه همکاران خدمتگزار این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداري حقیقی از خون شهیدان، ترويج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بيش از پيش موفق و مويد باشيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار