نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت وحدت رویه در برخورد با بروز ناهنجاری‌های اجتماعی

آیت الله «محمدی لائینی» بر ضرورت وحدت رویه در برخورد با بروز ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اغتشاشات اخیر تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 08April 2023

ضرورت وحدت رویه در برخورد با بروز ناهنجاری‌های اجتماعیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران و معاونین، ضمن عرض تبریک سال نو و خداقوت به نیروی خدوم انتظامی استان بعد از یک ماه پر کار، اظهار داشت: ایام شب قدر را در پیش رو داریم که این فرصت بسیار مهم معنوی هم جای تبریک دارد و هم به‌خاطر ضربت خوردن اولین شهید محراب جای تسلیت دارد.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید بهمن مرادیان یکی نیرو‌های انتظامی در مرکز استان، افزود: مازندران از استان‌های پرتردد در ایام تعطیلات به‌خصوص تعطیلات نوروز است، ۲۰ میلیون نفر مسافر عدد زیادی است، اما بحث امکانات مادی و پشتیبانی اینجا در حد یک استان است.

آیت الله محمدی لائینی متذکر شد: امکانات دستگاه‌های اجرایی ما به‌خصوص نیروی انتظامی از پس این موج عظیم مسافران بر نمی‌آید، همچنین اینکه تعداد نیرو‌های انتظامی نیز کافی نیست، نیرو‌ها خسته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن اظهار امیدواری از توجه جامعه به خدمات نیروی انتظامی، تاکید کرد: افکار عمومی باید بداند که این نیرو‌ها از دل مردم هستند و با هدف حفظ امنیت فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در مقابله با بروز برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اغتشاشات اخیر وحدت نگاه و رویه مهم است، در مسائل پوششی رهبر عزیزمان اخیرا به صراحت بار‌ها بیان کردند که مسئله حجاب یک بحث شرعی و قانونی است، بی‌حجابی نیز حرام شرعی و سیاسی است، از این رو همه نهاد‌ها باید پای همین موضع شفاف بیایند و حجت بر همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها تمام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم همه به وحدت نظر برسند تا خستگی نیرو‌ها و سربازان، خستگی کار باشد نه خستگی ناشی از افکار و مباحث روانی و یا تعارضات کاری، امیدواریم همکاران نظامی با انگیزه‌تر از هر نظامی لباس سربازی اسلام و دین را قدر بشناسند و پای آن بایستند و بدانند که عامه مردم قدرشناس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار