فرماندار نهاوند تاکید کرد؛

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای معرفی شهید «حسین کیانی»

«احمدوند» گفت: قرار است دستگاه‌های فرهنگی در فضاسازی سطح شهر و اصحاب رسانه در فضای حقیقی و مجازی آنچه که در توان دارند برای بازشناساندن سردار شهید حاج «حسین کیانی» شهید شاخص شهرستان، بکار گیرند.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ - 01May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند و «ضرغام احمدوند» فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده سردار شهید حاج «حسین کیانی» شهید شاخص شهرستان، دیدار کردند.

فرماندار نهاوند در این دیدار با اشاره به اینکه رزمندگان نهاوندی در دوران دفاع مقدس همچون ستاره درخشیده اند، اظهار داشت: همه شهدای ما در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی جزء شاخص‌ترین‌ها بودند.

وی افزود: هدف از معرفی شهدای شاخص در کشور، استان و شهرستان معرفی سیره اخلاقی، رفتاری و منش این عزیزان در حوزه‌های مختلف است.

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای معرفی شهید «حسین کیانی»

احمدوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند دارای ۸۵۴ شهید گلگون کفن است که جان خود را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده اند، تصریح کرد: سردار شهید حاج «حسین کیانی» از شهدای شهر گیان شهرستان نهاوند است که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی عنوان کرد: قرار است دستگاه‌های فرهنگی در فضاسازی سطح شهر و اصحاب رسانه در فضای حقیقی و مجازی آنچه که در توان دارند برای بازشناساندن این شهید گرانقدر بکار گیرند.

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای معرفی شهید «حسین کیانی»

امام جمعه نهاوند نیز در این دیدار با بیان اینکه شهدا با جان خود راه را برای تعالی و تنومندتر شدن شجره طیبه انقلاب اسلامی نثار کردند، اظهار داشت: امروز تکریم خانواده معزز شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حداقل کاری است که می‌توانیم برای جبران بخشی از رشادت‌های این عزیزان آسمانی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برای نسل جوان جامعه مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، افرود: امروز در تشییع شهدا شاهد هستیم که نسل جوان جامعه ما با این فرهنگ ناب غریبه نیست، اما نیاز است برای روشنگری وقایع و حقایق اقداماتی در شان شهدا انجام شود.

لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای معرفی شهید «حسین کیانی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار