پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز معلم؛

نام معلم، ماندگارترین واژه است

سردار «مالکی» با صدور پیامی ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز بزرگ‌داشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 02May 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان روز معلم را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بزرگترین برنامه پیامبران الهی، دعوت انسان به نور و رستگاری در سایه بندگی خداوند متعال بوده است. بی شک، آموزگاران نیز برای دعوت به خدا و تربیت مردم برای حرکت در مسیر کمال، شایسته‌ترین افراد هستند.

معلمان و مربیان در مسیر علم آموزی و انسان سازی به تاسی از رفتار و منش پیامبران الهی می سوزند تا جهانی بر مدار ایمان بسازند. این مجاهدت ها در سایه تربیت الهی و آموزه های ایمانی همواره چراغ راه بوده و آزادگی و آرامش را برای انسان به ارمغان آورده است.

نام معلم، ماندگار ترین واژه است و چه زیبا رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می فرمایند «شما معلمان و مربیان هستید که فردا را می سازید و دانش آموزانی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملتند».

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه معلمان به عنوان طلایه داران فرهنگ جامعه تبریک گفته و امیدوارم همواره در پرتو عنایات حق تعالی و با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش در راستای ارتقاء علمی، فرهنگی و اخلاقی آینده سازان این مرز و بوم و تربیت نیرو‌های توانمند و متعهد، کوشا و پویا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار