امام جمعه محمودآباد:

بسیج طومار فتنه دشمنان را اغتشاشات اخیر درهم پیچید

حجت الاسلام «جباری» به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر بسیج با ورود به میدان ریشه فتنه آخر را از بین برد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 09May 2023

بسیج طومار دشمنان را اغتشاشات اخیر درهم پیچیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد امروز در رزمایش جهادگران فاطمی این شهرستان اظهار داشت: بسیج همواره آماده و مهیا برای خدمت به مردم است و امام خمینی (ره) نگاهی فراتر به بسیج داشته و فرمود که بسیج برای هر موضوعی که نیاز باشد، ایجاد شد.

وی تصریح کرد: هر استانی در دوران دفاع مقدس آسیب‌های جدی دید، اما بعد از آن و ورود بسیج همه موارد پیگیری و مشکلات هموار شد و امروز هم شاهد این خدمت‌گزاری در سطح کشور هستیم.

امام جمعه محمودآباد گفت: در زمان شیوع کرونا، بسیج حماسه‌ای خلق کرد که باعث قوت قلب همه مسئولان و مردم شد و حتی در اغتشاشات اخیر بسیج با ورود به میدان ریشه فتنه آخر را از بین برد.

حجت‌الاسلام جباری در پایان خاطرنشان کرد: بسیج قوت قلب خانواده‌های نیازمند هستند که خدمات ارزشمندی را به آنان ارائه می‌دهند و خدمت به محرومان بسیار حائز اهمیت است و هیچ عبادتی را نمی‌توان با اینگونه خدمت مقایسه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار