جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

کشف محموله بزرگ دخانیات قاچاق در سنندج

سرهنگ «دارابی» از کشف محموله بزرگ دخانیات قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش و اشرافیت مأموران انتظامی، بیش از 39 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 518 بسته انواع تنباکو قاچاق در سنندج کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 24May 2023

کشف محموله بزرگ دخانیات قاچاق در سنندجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «لطف‌الله دارابی» جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف محموله بزرگ دخانیات قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش و اشرافیت مأموران انتظامی، بیش از 39 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 518 بسته انواع تنباکو قاچاق در سنندج کشف و ضبط شد.

وی همچنین از کشف هزار و 730 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در کامیاران خبر داد و افزود: ماموران پلیس کامیاران هنگام کنترل خودروهای خروجی از شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و در ادامه، خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد، رانندگان خودرو فاقد هر گونه مجوز قانونی برای حمل بار خود است و این مرغ‌ها به صورت خارج از شبکه توزیع بارگیری شدند، گفت: در این رابطه راننده نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از کشف 6 تن چوپ قاچاق در بانه نیز خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی در حفاظت از عرصه‌های ملی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با قاچاق چوب در کردستان برخورد جدی می‌کند.

دارابی با بیان اینکه در حوزه قاچاق قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کند، یادآور شد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار