در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده زاهدان در مجلس: موضع رئیس جمهور درخصوص حق‌آبه هیرمند به جد پیگیری شود

شهریاری گفت: اخطاری که رئیس جمهور چندی پیش درخصوص حق‌آبه هیرمند داد، باید به طور جد پیگیری شود.
کد خبر: ۵۹۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 28May 2023

واکنش نماینده زاهدان به درگیری مرزی روز گذشته/ موضع رئیس جمهوری در خصوص حق‌آبه هیرمند به جد پیگیری شود«حسینعلی شهریاری» نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به درگیری مرزی دیروز نیروهای طالبان با مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهادت یک سرباز ایرانی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند در سطح منطقه و جهان است که امنیت مرزی را جزء مهم‌ترین اولویت‌های خود می‌داند، بر این اساس باید تدابیری اتخاذ شود تا معضل حمله به پاسگاه‌های مرزی و ایجاد تنش به حداقل ممکن برسد.

شهریاری خاطرنشان کرد: اخطاری که رئیس جمهور چندی پیش درخصوص حق‌آبه هیرمند داد، باید به طور جد پیگیری شود. نه تنها دولت، بلکه مردم سیستان و بلوچستان این انتظار را دارند که مسئولین جهت تأمین امنیت مرزها اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش دفاع‌پرس، رئیس جمهور در سفر اخیر خود به سیستان و بلوچستان به طالبان در افغانستان درباره حقآبه هیرمند هشدار داد.

رئیس جمهور در صحبت های خود با تاکید بر این جمله که حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید تصریح کرد که اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود و این مسأله چیزی نیست که مشمول مرور زمان شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها