معاون صدای صدا و سیمای مازندران:

پیگیری مطالبات مردمی در رادیو مازندران از اولویت‌هاست

«دارابی» پیگیری مطالبات مردمی در رادیو مازندران را یکی از اولویت‌ها برشمرد.
کد خبر: ۵۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ - 06June 2023

پیگیری مطالبات مردمی در رادیو مازندران از اولویت‌هاست«بهرام دارابی» معاون صدای مرکز صدا و سیمای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه تولیدات رادیو مازندران بر اساس آداب و رسوم و باور‌های مردم این استان است، اظهار داشت: تلاش داریم برنامه‌های مفید و به‌روز را برای مخاطبان تولید کنیم.

این مسئول همچنین تقویت باور‌های مردم، توجه به توسعه استان، روایت پیشرفت‌های اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، علمی را از اولویت‌های این سازمان در تولید برنامه ذکر کرد.

وی پیگیری مطالبات مردمی را یکی از اولویت‌های این رسانه دانست و بیان اینکه طرح پیشنهادات از سوی مردم انجام می‌شود، افزود: با هدف رفع مشکلات مردم از مسئولان مربوطه دعوت به عمل می‌آید.

دارابی مهم‌ترین مسئله در تولید محتوای برنامه‌ها را مقوله هدایت فرهنگی جامعه، حفظ همبستگی ملی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت هویت ایرانی اسلامی برشمرد و تصریح کرد: به عنوان سرتیتر‌های محوری رسانه ملی در تلاش برای تحقق و ایفای صحیح رسالت رسانه‌ای هستیم.

معاون صدای مرکز مازندران از تولید و پخش بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی خبر داد  و افزود: رادیو مازندران جزو نخستین رادیو‌های استانی است که توانسته بخش رادیو را به صورت شبانه روزی فعال کند و همچنان نیز در این عرصه در سطح کشور پیشتاز است.

وی از کسب عنوان نخست رادیو مازندران در بین مراکز استان‌ها خبر داد و اذعان داشت: رادیو مازندران در ارزیابی‌های ستادی مراکز استان‌ها حائز عنوان نخست شد و صدای پیشتاز در بین استان‌های کشور را از آن خود کرد.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران گفت: «بهمن یدالهی» تهیه کننده برنامه «شب‌های ایران»، «مهدی قاسم زاده» تهیه کننده مستند «قصه شیرین و سیمین» و «هنگامه داوودی» تهیه کننده برنامه «شما بپرسید» در ارزیابی اداره کل صدای استان‌ها در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر در بین استان‌های کشور شدند.

وی با بیان اینکه این موفقیت‌ها را مرهون همکاری و هدایت‌های مدیرکل صدا و سیمای مازندران هستیم، ادامه داد: رادیو مازندران این موفقیت را مرهون مدیران تولید و پخش، کارشناسان مختلف در تولید برنامه‌های متنوع و با میانگین کیفی بالا بر اساس میل و نیاز مخاطب و با موضوعات مختلف برای مخاطبین خود در سراسر استان و اقبال مخاطبان وفادار خود به این رسانه گرم است.

«گلبانگ ساحل» و «نماشون» را از ویژه برنامه‌های پرمخاطب رادیو مازندران برشمرد و گفت: همچنین ویژه برنامه مناسبتی «قربان تا غدیر» با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار