معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

راهیابی حافظ کردستانی به مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان کشور

«طیبی راد» از راهیابی محمدشریف عبدالملکی، از فرهنگیان استان به مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور در رشته حفظ ۱۰جزء قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 11June 2023

راهیابی حافظ کردستانی به مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عزت‌الله طیبی راد» معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در قالب پنج رشته قرائت تحقیق، حفظ ۱۰جزء، حفظ کل، روش تدریس احکام و نهج البلاغه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری (حضوری و غیرحضوری) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت ۵۷۰ نفر از فرهنگیان کردستانی در مرحله شهرستانی این مسابقات، افزود: مرحله استانی بخش اول ۳۴ نفر و بخش نهایی ۱۰ نفر از فرهنگیان استان حائز رتبه‌های برتر شدند که آثار منتخبان استانی جهت داوری به دبیرخانه مسابقات ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان بیان کرد: بعد از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقات و بررسی آن‌ها توسط تیم‌های داوری «محمدشریف عبدالملکی» از آموزش‌و‌پرورش شهرستان قروه در رشته حفظ ۱۰جزء قرآن کریم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را که اواخر خردادماه در مشهد مقدس برگزار می شود، کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار