رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

شکست پروژه چندماهه دشمنی با شهادت «حمیدرضا الداغی»

قاضی‌زاده هاشمی در مراسم اربعین شهید الداغی گفت: انگار شهید الداغی آمده بود تا برنامه گسترده مهندسی شده چندین‌ماهه جبهه معاند خارجی و داخلی را یک‌جا و یک‌تنه به شکست بکشاند و توانست این کار را بکند.
کد خبر: ۵۹۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 13June 2023

شکست پروژه چندماهه دشمنی با شهادت «حمیدرضا الداغی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسم اربعین شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» اظهار داشت: خداوند رحمان بعضی از جلوه‌های خود را برای اینکه یک روز خاص از آن‌ها رونمایی کند، ذخیره می‌کند. این‌ها دردانه خدا هستند.

وی افزود: خداوند تقدیر، را هرگونه که هست، هم به نحو احسن صحنه‌آرایی می‌کند و هم عموم مردم را از آن مطلع می‌کند؛ مانند همین ثمرات اخیری که در کشور ما اتفاق افتاده است و شخصیتی مثل شهید «محسن حججی» شامل این مورد است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: برای اینکه مشروعیت حضور در دفاع از حرم برای مردم روشن شود، خدا این عزیز خود را که او را پرورانده، تربیت کرده و به نقطه اوج رسانده، اینگونه قربانی می‌کند، اما قلوب جامعه را متحول می‌کند. شهید «حمیدرضا الداغی»، شهید عزیز غیرت ما نیز چنین شخصیتی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مفهوم «غیرت» در مورد ملت ایران، یک مفهوم تاریخی است. ملت ایران، یک ملت غیور است، ملتی است که حفاظت از حریم زنانش برای او یک امر ضروری و واجب است که این در تاریخ ما موج می‌زند.

وی گفت: زمانی بعضی حکومت‌ها تلاش می‌کردند که به این حریم تعرض کنند. ما قیام‌هایی مانند قیام «گوهرشاد» را داشتیم که افراد زیادی در این راه به شهادت رسیدند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: درست زمانی که در حال حاضر، دشمنان، خود را در قله پیروزی می‌دیدند که توانسته‌اند به یک امر اصیل دینی و ملی ما ضربه بزنند و با ایجاد ناامنی و ناهنجاری، طی چند ماه توانستند این حساسیت، ایستادگی و پایبندی به اصول مکتبی را از ملت ما بگیرند، یک دفعه اتفاقی مانند موضوع شهادت شهید الداغی به وقوع می‌پیوندد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد شهادت شهید الداغی گفت: شهید الداغی جوانی است که به حسب ظاهر، جزئی از عموم مردم و قشر خاکستری مصطلح است، اما کسی است که خدا او را برای چنین روزی انتخاب کرده، نگه داشته و پرورانده است تا در روزی که کسانی که، چون احساس می‌کنند نظام هنجاری جامعه دچار خدشه شده است، به خود، اجازه جسارت به یک بانو را بدهند، دست غیرت از بازوی این شهید بزرگوار (شهید الداغی) دربیاید، او به میدان بیاید و همزمان با او، عده‌ای باشند که از این واقعه فیلم بگیرند و او دیده شود که در نتیجه آن، قلوب مردم در سراسر کشور به جنبش درآید و این، جز کار خدا چیزی نیست.

وی ادامه داد: انگار شهید الداغی آمده بود تا برنامه گسترده مهندسی شده چندین‌ماهه جبهه معاند خارجی و داخلی را یک‌جا و یک‌تنه به شکست بکشاند و توانست این کار را بکند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: حرکت امروز هنرمندان ورزشی ما در حمایت از اقدام سترگ شهید الداغی به معنای اعلام بیعت با این آرمان، مکتب و فرهنگ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: عده‌ای تلاش می‌کنند که هنرمندان برجسته این جامعه را غیر ارزشی و عبور کرده از آرمان‌ها و ارزش‌های ملی و مکتبی نشان دهند.

وی در مورد بیعت هنرمندان با شهید الداغی گفت: هنرمندان اصیل جامعه ما، امروز به‌وسیله بیعت با خون شهید الداغی می‌خواهند نشان دهند که آن هنرمندانی که دشمنان روی آن‌ها طمع کرده‌اند، متعلق به این ملت، تاریخ این ملت و ارزش‌های ملت هستند و دست رد بر سینه این جهان‌خواران فرهنگی می‌زنند و حاضر نیستند از اصول قدیمی، تاریخی و دینی خودشان دست بردارند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: من از تمام عزیزانی که این برنامه را طراحی و برنامه‌ریزی کردند، تشکر می‌کنم. این، برنامه ملی و یک حرکت همگانی است که از پایتخت؛ از میدانی که خود، مزین به نام بزرگ شهید غیرت عالم، میدان امام حسین (ع) است، شروع می‌شود و تا مزار شهید الداغی ادامه یافته و در آنجا پایان می‌یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم پرچمی که او به احتزاز درآورده است را به خوبی نشان دهیم. این حرکت اجتماعی و عمومی، نوعی اقدام ومانور فرهنگی عمیق است.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار