رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر عنوان کرد؛

پرداخت ۱۸۰۰مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری

«یعقوبی» از پرداخت ۱۸۰۰مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری خب داد.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ - 18June 2023

پرداخت ۱۸۰۰مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان قائمشهری«جمال یعقوبی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۱۸۰۰ مورد کمک به پرداخت اجاره مسکن و همچنین ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

یعقوبی با بیان اینکه تعداد ۱۰ هزار و ۱۸ نفر از مددجویان این شهرستان مستأجر هستند، گفت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر مبلغ ۳ میلیارد و ۸۱۴ میلیون تومان اجاره بها و ودیعه مسکن به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری پرداخت کرد.

وی با بیان عملکرد سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در زمینه خرید و تأمین و تعمیر واحد‌های مسکونی نیازمندان به تعداد ۱۴۱ واحد به ارزش ۶ میلیارد و ۱۱۵میلیون تومان، اذعان داشت: در شرایط کنونی یکی از مشکلات اساسی نیازمندان مشکل مسکن است که امیدواریم در سال جاری با همراهی خیرین و نیکوکاران شهرستان و با همکاری بسیج سازندگی گام‌های اساسی در کاهش مشکلات مسکن نیازمندان برداشته شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در قائمشهر ۵ هزار و ۳۴۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار