معاون امور مدارس و آموزش حوزه‌های علمیه کشور خبر داد؛

وجود بیش از ۱۰۰ شعبه جامعه‌المصطفی در دنیا

حجت‌الاسلام «پوراکبر کرانی» از وجود بیش از ۱۰۰ شعبه جامعه‌المصطفی در دنیا خبر داد که در حال نشر معارف از قم به جهان هستند، گفت: فتنه سال گذشته به نفع نظام اسلامی تمام شد چون هم آمار ثبت‌نام در حوزه علمیه بیشتر از گذشته و هم کیفیت فوق‌العاده است.
کد خبر: ۵۹۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 27June 2023

صصصبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالعلی پوراکبر کرانی» معاون امور مدارس و آموزش حوزه‌های علمیه کشور امروز (سه‌شنبه)  در دیدار با آیت‌الله «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: فلسفه وجودی مدرسه سفیران هدایت تأمین نیازهای تبلیغی مناطق دور کشور است.

وی گفت: اگرچه مدارس در برخی جاها از هدف اصلی و نیازهای مناطق محروم فاصله گرفتند و بیشتر نیروها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به کار گرفته می‌شوند ولی مدرسه سفیران هدایت خراسان جنوبی همچنان بر هدف اصلی خود باقی است.

معاون امور مدارس و آموزش حوزه‌های علمیه کشور از وجود بیش از ۱۰۰ شعبه جامعه‌المصطفی در دنیا خبر داد که در حال نشر معارف از قم به جهان هستند، افزود: فتنه سال گذشته به نفع نظام اسلامی تمام شد چون هم آمار ثبت‌نام در حوزه علمیه بیشتر از گذشته و هم کیفیت فوق‌العاده است.

حجت‌الاسلام پوراکبر کرانی با اشاره به استقبال افراد برای ثبت‌نام در مدارس حوزه‌های علمیه در کشور، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه این استقبال به حدی بوده که آمار پذیرش محصلان تاکنون با شهریورماه سال گذشته برابری می‌کند و افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار