در جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی صورت گرفت؛

دستور رئیس جمهور برای حل مشکل کندی اینترنت

حجت‌الاسلام رئیسی کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مأمور کرد تا موضوع کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.
کد خبر: ۵۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ - 27June 2023
دستور رئیس‌جمهور برای تشکیل کارگروهی جهت رفع گلایه‌های مردمی درباره کندی اینترنتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.
 
رئیس‌جمهور در این جلسه با تأکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفر‌های استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مأمور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه نمایند.
 
در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تأکید کردند که با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در ۵ سال آینده برخوردار باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار