مسئول روابط عمومی کل سپاه:

ملت ایران به اراده خدا پیروز است/ صحنه خیابان‌های پاریس بزودی در تمام اروپا فراگیر می‌شود

سردار شریف گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون وضعیت بهتری نسبت به ما از نظر عِده و عُده داشته، اما ملت ایران به اراده خدا پیروز است؛ چراکه نور خدا و نور حق را نمی‌شود خاموش کرد و این وعده قرآن کریم است.
کد خبر: ۶۰۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ - 12July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جشن غدیر شهر محمودآباد نمونه که به همت حوزه بسیج ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در بوستان سلامت محمود آباد نمونه برگزار شد با تاکید بر لزوم ولایتمداری، ولایت را راه سعادت در دنیا و آخرت برای شعیان دانست و اظهار داشت: امام راحل ما انقلاب ما را بر مبنای فرهنگ اهل بیت (ع)، آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و مشی و منش حکومت حضرت امیرالمومنین پایه‌گذاری کرد و مردم شیعه ما در این کشور برای تحقق آرمان‌های این انقلاب بزرگ بیش از دویست هزار شهید، ده‌ها هزار جانباز و آزاده تقدیم کردند. رنج و محنتی که خانواده عزیز ایثارگران برای برافراشته ماندن پرچم ولایت در کشور متحمل شدند برای همه ملل مسلمان یک الگوی الهام بخش بوده و هست.

سردار شریف ضمن اشاره به عزم و اراده مصمم و راسخ مردم ایران در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان اذعان کرد: درود خداوند بر شما مردم، پیروان راستین و مخلص حضرت امیر (ع)، که به فرمان امام راحل و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دادید و با عزمی راسخ توانستید بر مشکلات فائق آیید و بعد از ۴۵ سال علی رغم توطئه‌های دشمن، کشوری نمونه، مستقل و پیشرفته با مسئولینی خدمتگزار داشته باشید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به عظمت حضور مردم در مهمانی ده کیلومتری غدیر گفت: در روز جمعه شاهد پیام بسیار معنادار در سرتاسر کشور با حضور میلیونی مردم خودجوش برای عرض ادب به ساحت مقدس امیرالمومنین بودیم، دشمنان قسم خورده این نظام و رسانه‌های حرفه‌ای دشمن نتوانستند در مقابل این عظمت، شکوه و جلال حرفی برای گفتن داشته باشند، و این جشن را جشنی حکومتی دانستند در پاسخ می گوییم درود خداوند بر مردمی که به ندای حکومت و دولت اسلامی لبیک گفتند و علی‌رغم هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه ایران، این شکوه بزرگ را رقم زدند و خیر و برکت خداوند در امثال این حضور است چرا که دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون وضعیت بهتری نسبت به ما از نظر عِده و عُده داشته اما اراده خداوند پیروزی ملت ایران بوده است چراکه نور خدا و نور حق را نمی توان خاموش کرد. این وعده قرآن کریم است که تا زمانی که مردم با عزمی راسخ و ایمانی عمیق گوش به فرمان رهبران حکیم انقلاب باشند پیروزی ازآن‌ مردم خواهد بود.

وی اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون وضعیت بهتری نسبت به ما از نظر عِده و عُده داشته اما ملت ایران به اراده خدا پیروز است چراکه نور خدا و نور حق را نمیشود خاموش کرد و این وعده قرآن کریم است که تا زمانی که مردم با عزمی راسخ و ایمانی عمیق گوش به فرمان رهبران حکیم انقلاب باشند پیروزی ازآن‌ مردم خواهد بود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: سرنوشت کشورهایی که رهبرانش امثال صدام، حسنی مبارک و سرهنگ قذافی برای ما درس عبرت است، مطمئن باشید در صحنه جهانی، امروز کسی نامی از بوش و ریگان نمی‌برد اما پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برافراشته است.

سردار شریف افزود: ما دیدیم دشمن در جریان اغتشاشات به وجد آمده بود، رئیس جمهور فرانسه با یک خبرنگار دون پایه فراری از کشور به تصور فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد، رئیس جمهور بی‌تجربه و تازه کار آلمان با یک فوتبالیست دون پایه فراری از کشور ملاقات کرد و از جریان اغتشاشات حمایت کرد، اما ملت بیدار ما راه حق از باطل را شناخت و مدعیان نجات این ملت را به سخره گرفت، امروز شما خیابان‌های پاریس را ببینید مطمئنا در آینده نزدیک شاهد این صحنه در سایر کشورهای اروپایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دارای فرهنگ غنی آخرین پیامبر الهی و آخرین کتاب آسمانی است و رهبری حکیم و فرزانه دارد، آمریکایی‌ها با تمام توطئه‌هایی که علیه کشور و مردم ما دارند به اینکه فاقد رهبرانی حکیم هستند اعتراف کردند و عدم وجود رهبرانی حکیم را علت شکست خود در مقابل جمهوری اسلامی و منطق انقلاب اسلامی می‌دانند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه عنوان کرد: امام راحل نعمتی بود که خداوند در مقطع حساس تاریخی به این ملت داد و سرنوشت ما را از یک کشور نوکر و وابسته به انگلیسی‌ها نجات داد و به دستان توانمند فرزندان این سرزمین سپرد و عزت ملی را در کشور و ملت ما زنده کرد. این افتخار بزرگی است که پس از امام راحل، مقام معظم رهبری در شرایط سخت امروزی با حکمت، مردمداری و تمأنینه سکان انقلاب را به دست گرفت.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که دوست و دشمن به عظمت مردم و کشور ایران و به عظمت رهبر معظم انقلاب اعتراف دارند چراکه شما شاهد صحنه ملاقات رهبران بزرگ کشورهای دنیا همچون رئیس جمهور روسیه، چین و ترکیه در محضر معظم له بودید، مقام معظم رهبری سرمایه ارزشمندی است که ما به برکت اسلام، فرهنگ قرآن و به برکت فرهنگ اهل بیت (ع) داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار