دیدار جمعی از دانش آموزان جهادی در قم با خانواده دو شهید فاطمیون + تصاویر

تعدادی از دانش آموزان عضو گروه جهادی در قم با حضور در منزل شهیدان گرانقدر «امین حسینی» و «حسینی برهانی» نسبت به مقام این دو شهید عزیز لشکر فاطمیون ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 20July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تعدادی از دختران دانش آموز عضو یک گروه جهادی با عنوان «دختی نو» با حضور در منزل شهیدان والامقام «سید محمد امین حسینی» و «سید علی حسن حسینی برهانی» از صبر خانواده شهدا تجلیل و نسبت به مقام این دو شهید عزیز ادای احترام کردند.

مادر روحانی شهید سیدعلی حسن حسینی برهانی در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: اولین چیزی که در ترییت فرزندانم و به خصوص سید علی برایم اهمیت زیادی داشت این بود که سعی می‌کردم نماز صبح شان را اول وقت به جا بیاورند و همین اصل را برای سعادت آنان در نظر داشتم.

حجت الاسلام سید قربان حسینی برهانی پدر شهید نیز گفت: توصیه من به شما جوانان این است که سعی کنید در روز همیشه قرآن و دعا بیشتر بخوانید و با آن‌ها انس بگیرید؛ به احکام خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و در این زمینه مطالعه کنید.

مادر شهید سید محمد امین حسینی، دیگر شهید مدافع حرم فاطمیون نیز بیان کرد: محمد امین فرزند ارشد من بود و اهمیت زیادی به خانواده و فرزندان خود می‌داد؛ برای رفتنش به سوریه خیلی راضی نبودم، اما بعد از اینکه به مدت ۷۵ روز از ناحیه پا فلج شد و شفا پیدا کرد از عمق دلم رضایتم را برای رفتنش به سوریه اعلام کردم.

فرزند و خواهر شهید نیز در سخنانی توجه به حل مشکلات مردم و رعایت حجاب را از توصیه‌ها و نکات رفتاری شهید برشمردند.

شهید سید علی حسن حسینی برهانی سال ۹۵ و شهید سید محمد امین حسینی سال ۹۳ در سوریه به دست گروهک‌های تکفیری به شهادت رسیدند؛ مزار هر دو شهید عزیز در قطعه ۳۱ گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) قم قرار دارد.

دیدار جمعی از دانش آموزان جهادی در قم با خانواده دو شهید فاطمیون + تصاویردیدار جمعی از دانش آموزان جهادی در قم با خانواده دو شهید فاطمیون + تصاویردیدار جمعی از دانش آموزان جهادی در قم با خانواده دو شهید فاطمیون + تصاویردیدار جمعی از دانش آموزان جهادی در قم با خانواده دو شهید فاطمیون + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار