نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می‌شود

اردبیل مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 27July 2023

نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در اردبیل دایر می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «رضوان باقلاچی» امروز (پنج شنبه) در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در اردبیل با اشاره به گلایه مردم استان اردبیل نسبت به نوع پوشش و نامناسب بودن برخی لباس‌ها با فرهنگ و اعتقادات اهالی اظهار کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب هفته دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر می‌شود.

وی افزود: زمان آغاز به کار این نمایشگاه از روز ۱۰ تا ۱۳مرداد خواهد بود و در این نمایشگاه تولیدکنندگان، لباس‌های شیک و متناسب با فرهنگ و اعتقادات منطقه را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

باقلاچی بیان کرد: در کنار عرضه لباس در این نمایشگاه سایر محصولات فرهنگی نیز عرضه میشود و برنامه‌های فرهنگی و کرسی‌های هم‌اندیشی با مشارکت دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل اظهار کرد: لازم است رسانه‌های مجازی و صداوسیما نسبت به اطلاع‌رسانی زمان برپایی این نمایشگاه اقدام کنند تا مردم بتوانند از نمایشگاه بازدید و نیازمندی‌های خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اردبیل و شهرستان‌های بزرگ استان در نیمه دوم سال نیز نمایشگاه عفاف و حجاب برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار