فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد مطرح کرد؛

برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز شهرستان عباس آباد

سرهنگ «صالحی» از برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز آن شهرستان و دستگیری ۱۵ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 30July 2023

برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز شهرستان عباس آبادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «ناصر صالحی» فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بحث عفاف و حجاب به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور توسط تابعه انتظامی در سطح شهر متل قو سلمانشهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری ۱۵ متهم به سرقت و تعدادی از زنان خیابانی، توقیف ۳۱ دستگاه خودرو (۲۱ خودرو طرح ناظر و ۱۰ خودرو دستور قضایی)، پلمب و تذکر به ۲۸ واحد صنفی متخلف در امر عفاف و حجاب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ادامه داد: طرح امنیت محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری مردم محلات با پلیس به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

سرهنگ صالحی با اشاره به اظهار رضایت مندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی، فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در بحث عفاف وحجاب را ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار