در صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

رئیس و نمایندگان مجلس از خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) تقدیر کردند

رئیس قوه مقننه به همراه نمایندگان مردم در مجلس از فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) که در حادثه تروریستی اخیر توانست با دست خالی و فداکارانه فرد تروریست را خلع سلاح کند، تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۱۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 20August 2023

رئیس و نمایندگان مجلس از خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) تقدیر کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد) از فرزاد بادپا خادم حرم احمد ابن موسی (ع) که در حادثه تروریستی اخیر توانست فرد تروریست را شجاعانه و فداکارانه خلع سلاح کند، با حضور در جایگاه هیات رئیسه توسط  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

براساس این گزارش، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: امروز ما در خانه ملت این توفیق را داریم که میزبان یکی از فرزندان این ملت باشیم، ملت شجاع، ملت شهادت طلب و ملت ایثارگر. انصافاً جناب آقای فرزاد بادپا برادر گرانقدر و مجاهدمان و خادم اهل بیت (ع) در حرم شاهچراغ نشان داد که به تمام معنا ایثارگر است.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت، ولی وظیفه اسلامی، روحیه شهادت طلبی، فرهنگ شهادت و شجاعت این فرزند ملت در دفاع از امنیت در حرم اهل بیت (ع) و دفاع از امنیت و جان زائران اهل بیت (ع) بود که شجاعانه به میدان آمد. امروز توفیق داریم از این برادر عزیز و گرانقدر در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم ایران تقدیر و تشکر کنیم.

در جریان تقدیر از خادم حرم احمد ابن موسی (ع)، شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس نمایندگان در صحن علنی طنین انداز شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها