دیدار و نشست صمیمی استاندار گلستان با آزادگان و دختران شهید مدافع حرم

استاندار گلستان در نشست صمیمی که با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان همراه بود، به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 27August 2023

دیدار و نشست صمیمی استاندار گلستان با آزادگان و دختران شهید مدافع حرمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان روز گذشته (شنبه) در آیین تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و با حضور جمعی از آزادگان، با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: دختران شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم الگویی تمام عیار در حوزه‌های مختلف برای بانوان بوده و نقش بزرگی در تبیین مبانی فکری انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از کیان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوزات دشمنان انقلاب و اسلام دفاع کرده و در این راه با فداکاری و ایثار و رشادت به فیض شهادت نایل شده‌اند گفت: بنا به تعبیر ارزشمند مقام معظم رهبری، امروز فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر میهن اسلامی کمتر از شهادت نیست و شهداء و خانواده معظم شهدای ایران اسلامی از ذخایر ارزشمند معنوی برای نظام توانمند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستند.

وی افزود: امروز دختران شهدا و ایثارگران نه تنها در عرصه خدمت رسانی به مردم، بلکه الگوی واقعی برای دختران جامعه ما محسوب می‌شوند و زندگی زینب گونه دارند، این عزیزان در تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشقراولان جهاد تبیین هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در ادامه این نشست گفت: فرزندان شهداء میراث‌دار ارزش‌ها و آرمان‌های گرانقدر و معنوی اسلام و انقلاب هستند و تکریم و تجلیل از آنان ادای احترام به شهدای میهن اسلامی است.

وی افزود: دختران شهدا آینده سازان انقلاب هستند و امید ملت و آینده ایران اسلامی به نسلی است که پرورش یافته مکتب فکری شهیدان مدافع حرم است.

در پایان این نشست استاندار گلستان با اهداء هدیه و لوح تقدیراز دختران شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار