حضدر حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: لزوم برگزاری پرشور کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها/ نقش مهم دانشگاه‌ها در تبیین انتخابات پیش‌رو

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: انتظاری که از دانشگاه‌ها می‌رود آن است که در سرنوشت کشور و جامعه اثر گذار باشند و درتبیین انتخابات پیش‌رو و دعوت از مردم فعال باشند.
کد خبر: ۶۱۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۹ - 31August 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: نقش مهم دانشگاه‌ها در تبیین انتخابات پیش‌روحجت‌الاسلام والمسلمین «احمد حسین فلاحی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و لزوم پر شور بودن انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید بیشتر کنشگری سیاسی داشته باشند و در حل کردن مشکلات روز کشور تلاش کنند؛ اما در بهترین حالت آن هم، که در زمان انتخابات است مشارکت دانشجویان و اساتید 10 درصد است.

حجت‌الاسلام فلاحی ادامه داد: احساس مسئولیت باید در میان دانشجویان و مسئولان این حوزه افزایش پیدا کند، این موضوع مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی از قشر فرهیخته کشور است. انتظاری که از دانشگاه‌ها می‌رود آن است که در سرنوشت کشور و جامعه اثر گذار باشند و درتبیین انتخابات پیش‌رو و دعوت از مردم فعال باشند.

نماینده مردم همدان با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: روند شکل گرفته در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی این دانشگاه باید ادامه پیدا کند و دیگر دانشگاه‌ها هم باید از این الگو استفاده کنند. نقش احساس مسئولیت دانشجویان، در این حوزه مشخص می شود.

وی بیان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی مفهومی است که سال‌ها در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شده پس باید دغدغه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در بین تشکل های مذهبی و انقلابی ایجاد شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار