رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سروآباد:

آرامش و آسایش جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهدا است+ تصاویر

«مهرنیا» گفت: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۶۱۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 31August 2023

آرامش و آسایش جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهدا است+ تصاویر/// عکس سایز نیست/به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدرضا مهرنیا» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سروآباد امروز در دیدار با خانواده شهدای کارمند این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند، تکریم از خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.

وی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سروآباد با بیان اینکه سعی می‌کنیم در کارهایمان عمل به وصیت‌نامه شهدا را سرلوحه قرار دهیم، گفت: با عملکرد درست و روشن همه مدیران باید تلاش کنند تا بر پایه اصول دینی و مذهبی فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تلاش در این زمینه را ضروری می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها