بازدید معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

کاظم غریب‌آبادی از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید کرد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 18September 2023

بازدید معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آستانه چهل و سومین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، «کاظم غریب آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (دوشنبه) از تالار‌های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید کرد.

غریب آبادی با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن بازدید از تالار‌های هفتگانه موزه در جریان وقایعی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پیشرفت‌های پس از آن شد قرار گرفت. وی همچنین در ادامه از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید کرد و در جریان اقدامات و مجاهدت‌های جبهه مقاومت و نیز خباثت‌های گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفت.

موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. این مجموعه در امتداد و بر مبنای انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس، جریان‌های مقاومت در سراسرعالم را روایت می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها