فرمانده سپاه قم:

دفاع مقدس عرصه ظلم ستیزی و کار انقلابی و جهادی بود

سردار «موحد» گفت: دوران دفاع مقدس عرصه کار جهادی و انقلابی و میدان ظلم ستیزی و مبارزه یک ملت مظلوم با استکبار بود.
کد خبر: ۶۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 22September 2023

دفاع مقدس عرصه ظلم ستیزی و کار انقلابی و جهادی بود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در مراسم رژه حماسی یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان قم در باب القبله مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن همواره آماده و در صحنه اند و این رژه نیز بیانگر این آمادگی است.

سردار موحد با بیان اینکه اینکه دفاع مقدس بدلیل تقابل حق و باطل تا زمان ظهور همواره جریان دارد، به دستاورد‌های هشت سال حماسه مقاومت مردم اشاره کرد و گفت: سبک مدیریت جهادی از دستاورد‌های آن دوران است که امروز نیز جوانان با تکیه بر این امر و با کار جهادی می‌توانند قله‌ها را فتح کنند.

فرمانده سپاه قم ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها، کار جهادی و انقلابی صورت گرفت و از عوامل دیگر پیروزی ملت، تبعیت از نایب امام زمان (عج) حضرت امام خمینی (ره) بود؛ دفاع مقدس، میدان واقعی مبارزه یک ملت مظلوم در برابر قدرت‌های جهانی بود.

وی عنوان داشت: ثمره دفاع مقدس پیروزی‌های جبهه مقاومت در کشور‌های اسلامی و در برابر مستکبران بوده است و امروز ایران اسلامی در سایه ایمان، جهاد و شهادت ایثارگران و رزمندگان اسلام در اوج قدرت قرار دارد.

سردار موحد تصریح کرد: دشمنان با انواع دسیسه‌ها هم قسم شدند تا مانع اعتلای ایران اسلامی شوند در حالی که نور خدا در این سرزمین تابیده و کسی نمی‌تواند آن را خاموش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار