مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل:

محافل خاطره گویی با محوریت یادگاران دفاع مقدس برگزار می‌شود

«آمون»گفت: محافل انس با قرآن کریم و خاطره گویی با محوریت یادگاران دفاع مقدس در مساجد و کانون های مساجد اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ - 24September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت «هفته دفاع مقدس»اظهار داشت: برپایی غرفه کانون‌های مساجد در محل باغ موزه دفاع مقدس با عنوان «سلیمانی های گام دوم انقلاب» با محوریت فعالیت‌هایی همچون نقاشی کودکان، توزیع تراکت و بروشور، رونمایی کتاب و پخش کلیپ فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله خدمات این غرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و محافل خاطره گویی با محوریت حضور یادگاران دفاع مقدس در مساجد و کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های معنوی به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت کتب دفاع مقدس در مساجد و کانون‌ها، حضور نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های مساجد در رزمایش فرهنگی – رزمی عملیات مسلم بن عقیل (ع) و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور بچه‌های مسجد از دیگر برنامه‌های به همین مناسبت خواهد بود.

آمون گفت: در هفته دفاع مقدس همچنین تبیین نقش و جایگاه مسجد در دوران دفاع مقدس به همت امام جماعت و تکریم از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران انجام می‌شود. فضاسازی دوران دفاع مقدس در مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به یاد دوران دفاع مقدس جزو برنامه‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد در اردبیل است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار