رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد؛

لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد برای جذب جوانان

حجت‌الاسلام «غلامی» بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد استان برای جذب جوانان و نوجوانان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 26September 2023

لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد برای جذب جوانان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «احمدرضا غلامی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در نشست هم‌اندیشی با «محمد چگنی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بر ضرورت تقویت مساجد تأکید کرد و با اشاره به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون، اظهار داشت: مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقشی مؤثر و بی‌بدیلی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم باشد و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت مساجد صورت پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه دینی و فرهنگی هستند، ادامه داد: کانون‌های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت‌های مسجد محور هستند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد، عنوان کرد: فرهنگ محور تمام برنامه‌هاست و در مساجد باید برای تربیت نیروهای مسجدساز تلاش شود.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با ستاد کانون‌های مساجد، اظهار داشت: با هماهنگی ستاد مساجد برنامه‌های متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی در مساجد به‌صورت گسترده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار