معاون فرهنگی سازمان اوقاف:

اقدامات سازمان اوقاف که در حفظ امنیت ملی موثر بود/ ۸۵۰ وقف جدید ثبت شد

حجت‌الاسلام عادل به تشریح برخی اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه پرداخت و با تاکید براینکه این اقدامات در حفظ امنیت ملی تاثیر داشته است، گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۵۰ وقف جدید در سراسر کشور به وقف‌های کشور افزوده شده است.
کد خبر: ۶۲۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 09October 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش یاوران وقف صبح امروز با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از واقفین در مرکز همایش‌های آرم برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ایام ولادت پیامبر اسلام(ص)، هفته دفاع مقدس، هفته فراجا و هفته وقف را تبریک گفت و افزود: در این هفته کارهای بسیار شایسته، فاخر و اثرگذاری در ادارت کل ما در سازمان اوقاف در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها برگزاری شده است.

او به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تغییر هفته وقف اشاره کرد و گفت: این اتفاق زمینه بهتری را برای ما فراهم کرد تا برنامه‌های وقف را به بهترین شکل برگزار کنیم. تجلیل از اصحاب وقف و یاوران وقف و کسانی که در امر وقف پیش‌ران بوده‌اند، انجام شده است.

سخنگوی سازمان وقف به ذکر خاطره‌ای پرداخت و با بیان اینکه بسیاری از واقفین از اینکه در برنامه‌های رسانه‌ای حضور داشته باشند و مطرح شوند، عبا دارند چراکه دوست ندارند از آن‌ها اسمی برده شوند، افزود: در برنامه‌ای سال ۱۳۹۱ در استان یزد وقتی قرار بود از واقفین تجلیل شود آنگاه که مجری برنامه اسم افراد را برای تجلیل نام‌برد حدود ۱۰ نفر از واقفین حاضر به دریافت هدیه و تجلیل نشدند و سردار فلاح‌زاده استاندار وقت استان یزد که اکنون معاون سپاه قدس است گفتند از این برخورد واقفین تعجب نکنید چون این عزیزان به‌دنبال گمنامی‌اند.

حجت‌الاسلام عادل با بیان اینکه ۸۵۰ وقف جدید از سال گذشته تا کنون به تعداد وقف‌های سراسر کشور اضافه شده است، ادامه داد: در حوزه وقف فعالیت‌های وسیعی در حال برگزاری است. هزاران جلسه نشر معارف اهل بیت علیهم‌السلام که برای اعتقاد و حفظ ثبات امنیت و آرامش تاثیرگذار است، با نیت واقفین برپا می‌شود که به گفته رئیس‌جمهور محترم که در ایجاد امنیت ملی تاثیرداشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار