جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

کشف ۳۸۵ دستگاه الکتروموتور صنعتی قاچاق در آمل

سردار «حسینی» از کشف ۳۸۵ دستگاه الکتروموتور صنعتی قاچاق در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ - 11October 2023

کشف ۳۸۵ دستگاه الکتروموتور صنعتی قاچاق در آملبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدموسی حسینی» جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع الکتروموتور‌های صنعتی قاچاق توسط فردی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این مأموریت، کارآگاهان اداره پلیس امنیت اقصادی با همکاری مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سردار حسینی، تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری مأموران اداره صمت آن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۳۸۵ دستگاه انواع ژنراتور و الکتروموتور‌های صنعتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار