نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شکست آبراهام مهمترین دستاورد طوفان‌الاقصی است

عزیزی گفت: صحنه غزه آوردگاه دو جبهه حق و باطل شده و شکست پروژه عادی سازی کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها مهمترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.
کد خبر: ۶۲۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 17October 2023

شکست آبراهام مهمترین دستاورد طوفان الاقصی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ابراهیم عزیزی» نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رخداد‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: شکست پروژه‌ی آبراهام عادی سازی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است که باید آن را به عنوان یک موفقیت بزرگ به حساب بیاوریم.

این نماینده مجلس با اشاره به تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در این عرصه گفت: اکنون که در میدان نبرد صحنه رویارویی جریان حق و باطل را داریم، به موازات آن در عرصه دیپلماتیک نیز دو جریان در برابر یکدیگر صف آرایی کرده‌اند. مجموعه وزارت امور خارجه ایران به عنوان مدافع جریان حق و حامی مظلومان فلسطین فعالانه در عرصه حضور پیدا کرده و از آن سو دلدادگان مکتب شیطان هم در این عرصه وارد میدان شده و آنتونی بلینکن؛ وزیر خارجه امریکا هم در جهت حمایت از صهیونیست ها سفر‌هایی را به کشور‌هایی انجام داده است.

وی نتیجه تقابل دوسوی میدان را در نهایت به نفع فلسطینیان دانست و تصریح کرد: گرچه ممکن است در ظاهر رژیم صهیونیستی در عرصه تخریب و کشتار زنان؛ کودکان و تخریب برای خودش موفقیت‌هایی ساخته باشد، اما قطعا در نهایت پیروزی از آن جبهه حق است.

گفتنی است برنامه «گردونه» شنبه تا چهارشنبه به استثنای روز‌های تعطیل هر شب از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۳:۴۵ از رادیو جوان تقدیم مخاطبان این شبکه می‌گردد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار