فرمانده سپاه قدس گیلان:

صدا و سیما نقش مهمی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن دارد

سردار «‌دامغانی» با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه‌های مختلف دارد گفت: صدا و سیما بعنوان یک رسانه تاثیرگذار و اجتماعی همچون گذشته به بیان حقایق و آگاه‌سازی مردم بپردازد.
کد خبر: ۶۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 23October 2023

صدا و سیما نقش مهمی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «‌حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صدا و سیما نقش مهمی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه‌های مختلف دارد، اظهار داشت: نقش صداوسیما در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای بسیار مهم است زیرا استکبار همواره در تلاش برای نفوذ به کشور در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ نرم است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای تغییر ذائقه مردم در حوزه‌های مختلف گفت: رسانه‌های بیگانه با تولید محتوای دروغ و کذب همواره در تلاش برای تغییر ذائقه مردم هستند و در این شرایط سخت نقش صدا و سیما در برهم زدن این برنامه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سردار دامغانی با تاکید بر لزوم توجه به تبیین اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی، بیان کرد: بسیج خدمات ویژه‌ای در حوزه آبرسانی به روستاهای دور دست و کوهستانی به ویژه در گیلان داشته‌ است که اگر این اقدامات به خوبی توسط رسانه‌ها و صدا و سیما منعکس شود، مردم به آینده روشن کشور امیدوار می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از ویژگی‌های بارز صدا و سیما را عدم جهت‌گیری‌های مرسوم سیاسی دانست و تصریح کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی بدون در نظرگرفتن جهت گیری‌های سیاسی به تولید و تدوین برنامه‌ها و اخبار بپردازد و این یک اصل مهم است.

سردار دامغانی با بیان اینکه صدا و سیمای یک رسانه تاثیر گذار و مهم در بین مردم است، افزود: صدا و سیما بعنوان یک رسانه تاثیرگذار و اجتماعی همچون گذشته و طبق روال همیشه خود به بیان حقایق و روشنگری پرداخته و مردم را آگاه کند.

تقی ربانی مدیرکل صدا و سیما مرکز گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه ماموریت سپاه حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بدون شک مجموعه صداوسیما با سپاه همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار رسانه در مقابله با اندیشه فرهنگ غربی در کشور، گفت: چیزی که در مبارزات فرهنگی بر اندیشه‌های باطل غلبه می‌کند برخورد رسانه‌ای برگرفته از اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار