فرمانده سپاه قدس گیلان:

کنگره ملی شهدا به دور از جهت‌گیری سیاسی باشد

سردار «‌دامغانی» با بیان اینکه کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت‌گیری سیاسی باشد، گفت: برای تقویت انسجام و وحدت رویه در برگزاری دومین کنگره ملی شهدا، استفاده از ظرفیت‌های حداکثری مردم مورد توجه خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 24October 2023

کنگره ملی شهدا به دور از جهت‌گیری سیاسی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «‌حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره شهدای گیلان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کیفیت بخشی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای گیلان تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت مردمی برگزار شدن دومین کنگره شهدای گیلان و ایجاد وحدت در استان افزود: اجرای برنامه‌ها می‌بایست با برنامه‌ریزی و اثرگذاری باشد.

سردار دامغانی، برپایی نمایشگاه آثار رسانه‌ای و مکتوب را یکی دیگر از عوامل اثرگذار در دومین کنگره شهدای گیلان دانست و تصریح کرد: با همراهی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم و محلات، می‌توانیم ماندگاری کنگره شهدا را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کنگره ملی شهدا باید به دور از جهت گیری سیاسی باشد، افزود: برای تقویت انسجام و وحدت رویه در برگزاری دومین کنگره ملی شهدا، استفاده ازظرفیت‌های حداکثری مردم نقش به سزایی دارد.

وی همچنین، از تنظیم و ارائه برنامه‌های اجرایی کمیته‌ها، و نیز ارسال آن‌ها به دبیرخانه کنگره ملی شهدا گیلان برای هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره ملی شهدای در استان خبر داد.

گفتنی است، اجلاسیه دومین کنگره‌ی ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در رشت برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار