رئیس‌جمهور ونزوئلا: نسل‌کشی در غزه متوقف شود

رئیس‌جمهور ونزوئلا در حالی از جامعه بین‌الملل خواست تا نسل‌کشی مردم شریف فلسطین را محکوم کنند و جلوی نسل‌کشی در غزه را بگیرند که تازه‌ترین آمار جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، نشان می‌دهد که تاکنون ۵۷۹۱ نفر در غزه شهید و ۱۶۲۹۷ نفر نیز مجروح شده‌اند و نسبت به تعطیلی بیمارستان‌های غزه به دلیل نرسیدن سوخت و کمک هشدار داده‌اند.
کد خبر: ۶۲۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ - 25October 2023

رئیس‌جمهور ونزوئلا: نسل‌کشی در غزه متوقف شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، تارنمای ریاست جمهوری ونزوئلا نوشت: «نیکلاس مادورو» در واکنش به تحولات فلسطین تاکید کرد که نسل‌کشی علیه مردم فلسطین باید متوقف شده و یک کنفرانس جهانی برای مذاکره بر سر بازگرداندن حق صلح، حق سرزمین، حق استقلال و کشوری برای مردم فلسطین برگزار شود.

مادورو در جریان برنامه تلویزیونی خود با عنوان «با مادورو+» (+ Con Maduro)، تصاویری از حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غیر نظامی غزه به اشتراک گذاشت و تصریح کرد: جهان باید صدای خود را علیه نسل‌کشی بلند کند، زیرا این یک جنگ نیست، بلکه نسل‌کشی علیه مردم شریف فلسطین است.

وی افزود: ما از همه مسیحیان جهان و از برادران مسیحی خود، کلیسای کاتولیک، کلیسای ارتودکس ونزوئلا و کل جهان می‌خواهم که صدای خود را بلند کنند تا نسل‌کشی علیه مردم فلسطین متوقف شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار