مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان:

«طرح‌های گروه ساخت» از سیاست‌های موفق نهضت ملی در کردستان است

«رسولی» گفت: از سیاست‌های موفق نهضت ملی در کردستان طرح‌های گروه ساخت است که مردم در ساخت آن مشارکت داده شده و خانه با سلیقه صاحبان آن ساخته می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 31October 2023

«طرح‌های گروه ساخت» از سیاست‌های موفق نهضت ملی در کردستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سعید رسولی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در آستانه سفر رئیس جمهور به کردستان در امروز جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان نهاد عمومی غیردولتی در مقاطع مختلف پا به پای دولت با تمام توان و ظرفیت در کنار دولت ایفای نقش کرده است.

وی افزود: در سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به کردستان علاوه بر بهره برداری واحد‌های نهضت ملی مسکن، ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان روستایی نهضت ملی مسکن و زمین برای ساخت هزار و ۱۰۰ واحد از همین نهضت به متقاضیان شهری واگذار می‌شود.

رسولی تصریح کرد: از سیاست‌های موفق نهضت ملی در کردستان طرح‌های گروه ساخت است که مردم در ساخت آن مشارکت داده شده و خانه با سلیقه صاحبان آن ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن کردستان در قانون جهش تولید به عنوان قائم مقام و کارگزار وزرات و راه شهرسازی در اجرای طرح ملی مسکن معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: امروز اعتبار پنج هزار واحد مسکونی روستایی با تسهیلات بانکی بدون بهره و کمک‌های بلاعوض، ۹ هزار میلیارد ریال و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن هم هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این بنیاد در چهار محور برای حوزه نهضت ملی ایفای نقش می‌کند که اولین بخش آن شامل مسکن روستایی است و سالانه باید چهارهزار واحد در استان نوسازی شود.

رسولی ادامه داد: بخش دوم در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که پیشرفت‌های این بخش هم قابل توجه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه بخش سوم که بیشترین متقاضی را دارد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود، گفت: این طرح در پنج شهر قروه، دهگلان، کامیاران، دیواندره و بیجار با سه هزار و ۴۰۵ واحد تعریف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار