تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» از تلاش‌های «زینالی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 01November 2023

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌‌، طی مراسمی سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و «حمید ولدی» معاون تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های این اداره کل «اسماعیل زینالی» رئیس دانشگاه آزاد قزوین به پاس ایثارگری، تلاش و مجاهدت در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با علوم و معارف دفاع مقدس تقدیر کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این نشست با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، انقلابی هم نبود اظهار داشت: این فرهنگ ارزشمند عامل ایستادگی مردم در برابر طاغوت و دشمنان خارجی است که به لطف انقلاب، به سایر کشور‌های جهان و منطقه نیز منتقل شده که باعث ترس دشمنان اسلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همواره در کلیه برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس یکی از دستگاه‌های پیشرو و همراه بوده که همین امر موجب توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان این دانشگاه شده است.

در پایان سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از تلاش‌های «اسماعیل زینالی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار