حضور پرشور اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری خاش در راهپیمایی ۱۳ آبان

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونان و کارکنان واحد‌های مختلف شهرداری خاش به همراه اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ و مسئولان این شهرستان در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرده و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۲۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 04November 2023

اعضای شورا و کارکنان شهرداری خاش در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان خاش حضوری پرشور داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونان و کارکنان واحد‌های مختلف شهرداری خاش به همراه اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ و مسئولان این شهرستان در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه شرکت کرده و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

«اسحاق جمالزهی» رییس شورای اسلامی شهر خاش اظهار داشت: اتحاد و یکپارچگی و انسجام ملی ایرانیان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار و سران ظالم و جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونسیتی قابل تقدیر بوده و امیدواریم تمام سران کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا در قبال جنایت ها و ظلم و تجاوز اسراییلیان سکوت نکنند و مدافع حقوق مظلومان غزه و فلسطین باشند.

جمالزهی افزود: در شرایط کنونی مسلمانان غزه و فلسطین تنها و بی دفاع مانده و تحت ظلم و تجاوز زورگویان و مستکبران عالم قرار گرفته اند و همه روزه و در هر لحظه از شبانه روز شاهد کودک کشی و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع هستیم.

«مهدی شهنوازی» شهردار خاش نیز گفت: همه ملت و دولت ها بایستی در قبال ستم و زورگویی های جنایتکاران اسراییلی و آمریکایی سکوت نکنند و با قوت و اقتدار و اتحاد و همبستگی در صحنه جهاد حق بر علیه باطل حاضر باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار