استاندار سمنان:

دانش آموزان در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش آفرینی کنند

«هاشمی» گفت: دانش آموزان و نوجوانان باید هوشیار بوده و در خنثی کردن توطئه‌های دشمن، نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۶۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 05November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در نشست با اعضای موسسه فرهنگی، اجتماعی، هنری و رسانه‌ای طلوع مهر (دانش آموزی) که در استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: در جنگ‌رسانه‌ای، نرم و ترکیبی امروز که دشمن به آن روی آورده است، دانش آموزان و نوجوانان باید هوشیار بوده و در خنثی کردن توطئه‌های دشمن، نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، هدف مغزهای دانش آموزان، نوجوانان، جوانان و نسل آینده کشور است و در جهت تصرف فکر و اندیشه آینده سازان این مرز و بوم دسیسه چینی خواهند کرد.

استاندار سمنان گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی دسیسه های جذاب و فریبنده را از طریق فضای مجازی، ماهواره‌ها، فیلم، نشریات و سایر ابزار رسانه ای در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: دشمنان نظام‌ جمهوری اسلامی در تهاجم نظامی و در ۸ سال دوران دفاع مقدس نتوانستند موفق شوند، امروز نیز دشمن در تلاش است تا در تهاجم فرهنگی که مختص به جغرافیا و موقعیت مشخصی نیست، با دسیسه و توطئه چینی به اهداف شوم خود دست یابد.

هاشمی با بیان این که شما باید در راستای تقویت ارتباط اولیاء با مدارس نیز به صورت ویژه اقدام کنید ادامه داد: امروز مسئولیت شما نوجوانان و جوانان در مقابله با اهداف شوم دشمن و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، از نوجوانان و جوانان دهه ۶۰ حتی بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: چتر حمایتی فعالیت‌های موسسه فرهنگی، اجتماعی، هنری رسانه‌ای طلوع مهر باید برای تمامی دانش آموزان و نوجوانان استان گسترده باشد و با اقدامات فرهنگی اجتماعی در جهت جذب حداکثری گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار