مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

خدمت خالصانه، صادقانه و بی‌منت سرلوحه اقدامات بنیاد شهید است

شهسواری از مهم‌ترین مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را حفظ کرامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: خدمت خالصانه، صادقانه، بی‌منت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران همواره سرلوحه اقدامات بنیاد است.
کد خبر: ۶۲۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 07November 2023

خدمت خالصانه، صادقانه و بی‌منت سرلوحه اقدامات بنیاد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان طبق روال هر هفته، در دیداری چهره به چهره و تلفنی با ۳۸ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان گفت‌وگو و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک پیگیری و بررسی کرد.

وی در حاشیه این ملاقات خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری را اولویت مهم و اصلی بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: ما مدیون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ازخودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

شهسواری با بیان اینکه کارکنان بنیاد در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حد توان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، افزود: ما هرچقدر به ایثارگران خدمت کنیم با کاری که آن‌ها در ایثارگری و تقدیم بهترین هستی خود برای کشور و نظام انجام دادند قابل‌ مقایسه نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان یکی دیگر از مهم‌ترین مأموریت‌های بنیاد را حفظ کرامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: باید ایثارگری و فداکاری‌های ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار داده و با کار جهادی مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانیم، خدمت خالصانه، صادقانه، بی‌منت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران همواره سرلوحه اقدامات بنیاد است.

در این ملاقات عمومی، مشکلات ایثارگران از قبیل مشکلات درمانی، مسکن، خدمات رفاهی و اجتماعی، تحصیلی، اشتغال و ... مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن‌ها راه حل‌هایی از طرف مدیرکل به معاونت‌های مرتبط ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار