نمایشگاه آثار آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی و خوشنویسی اردبیل دایر شد

نخستین نمایشگاه آثار هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان اردبیل با هدف معرفی، ترغیب و بالندگی هر چه بیشتر اصحاب فضل و هنر و بازدید علاقه مندان دایر شد.
کد خبر: ۶۲۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 09November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «امیر رجبی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر روز گذشته (چهارشنبه) در آئین گشایش نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و خوشنویسی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل گفت: این نمایشگاه به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان دایر خواهد شد تا استعدادهای هنری نو و استادان و مربیان هنرهای تجسمی و خوشنویسی بیشتر به جامعه معرفی شوند.

امیر رجبی ابراز امیدواری کرد با تداوم برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها در آینده زمینه فروش آثار ممتاز و درآمدزایی برای هنرمندان نیز فراهم شود تا بخشی از هزینه‌هایی که هنرمندان آموزشگاه‌ها در خلق آثار متحمل می‌شوند، جبران شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این آئین گفت: ۸۷ هنرجو از ۲۰ آموزشگاه سراسر استان ۱۱۲ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کرده بودند که از بین آنها یکصد اثر به نمایش گذاشته شده است.

سعید نوریان اظهار داشت: از چهار آموزشگاه مشگین شهر و خلخال، ۲ آموزشگاه پارس آباد و اصلاندوز و ۱۴ آموزشگاه شهرستان اردبیل به این نمایشگاه اثر ارسال شده است و نمایشگاه تا ۲۱ آبان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار