دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور خبر داد؛

کمک ۴۹۰ میلیارد تومانی ایرانیان به مردم غزه

«سلیمانی» به کمک‌های بشردوستانه مردم ایران به مردم غزه اشاره کرد و گفت: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تاکنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری و به مناطق مد نظر ارسال شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 16November 2023

کمک ۴۹۰ میلیارد تومانی ایرانیان به مردم غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور امروز (پنجشنبه) در اجرای طرح ملی «نذر خدمت» در شهرستان نهبندان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به اجرای طرح «نذر خدمت» اشاره کرد و اظهار داشت: فردی که با مال و جانش به سایر انسان‌ها کمک می‌کند، ریشه در اصالت و دین او دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر نشانه امید در جامعه است، بیان داشت: طبق آیات قرآن یک نفر با مالش، یک نفر با جانش، یک نفر با قلمش و یک نفر با تخصصش می‌تواند اقدام انسان‌دوستانه انجام دهد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه دشمن تمام توانش را در راستای ناامید کردن مردم معطوف کرده است، تصریح کرد: همدلی و هم‌افزایی مورد تأکید ائمه و قریب به اتفاق شهدا نیز است و جمعیت هلال‌احمر به دور از مسائل سیاسی و حاشیه‌ای تمام توجه خود را معطوف به خدمت بی‌منت کرده است.

سلیمانی برنامه داشتن در امیدآفرینی را یکی از مواردی دانست که می‌تواند در راستای تحقق آرمان‌ها، اصول و اهداف جمعیت هلال‌احمر مؤثر باشد و اضافه کرد: همانند گذشته امروز نیز روحیه کمک به هم‌نوع در بین مردم وجود دارد و این یک نوع جهاد است.

وی به کمک‌های بشردوستانه مردم ایران به مردم غزه اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تاکنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری و به مناطق مد نظر ارسال شد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها